Ivan schreefColonIk heb ooit één winter rondgereden met de hardtop op de auto en de softtop er afgehaald. Ik had toen steeds de indruk dat de hardtop iets te laag zat en op het koetswerk schuurde, maar heb toen niet echt iets ondernomen. Na de winter de hardtop eraf en toen zag ik toch wel dat de hardtop inderdaad geschuurd had op het koetswerk net achter de deuren. Mijn conclussie is dus dat de hardtop zonder de softtop eronder net iets te laag zit en dat je hem beter laat zitten (wel keurig opgevouwen, droog, achterruitje los en een fleece ertussen). Verwijderen is echter snel gedaan, maar ik doe het dus niet meer.
Dus Ivan zegt om hem er zeker niet af te halen en Gille laat dan weer weten dat het geen probleem is?
Bij mijn Spitfire vroeger had je ook wel altijd een beetje een blijvende aftekening van waar de hardtop gezeten had dus jullie zullen alletwee wel ergens een punt hebben.
In ieder geval heb ik gisteren plaats gemaakt in mijn atelier om de Tf even binnen te zetten zodat de softtop eindelijk eens droog is en we de hardtop kunnen plaatsen voor het echt winter is.



