Terugroep aktie ??
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do nov 26, 2009 10:28 pm

    wjjkoevoets schreefColon...
    Ai, dus de schokdemper fabrikant is hier verantwoordelijk voor? Dat zal ze waarschijnlijk een hoop geld gaan kosten. Kan me niet voorstellen dat NAC hier zo blij mee is, vooral niet omdat zij wel degene zijn die er op worden aangekeken (En dan neem ik mezelf even als voorbeeld). Bedroevend allemaal.


    Ach een OM schokdemper kost maar een paar euro (voor een VW golf ongeveer 6 euro) (ja de rekening voor de klant is iets hoger :wink: ) met andere worden, dat zal wel ingecalculeerd en verzekerd zijn.

    De dealer krijgt vaak niets of maar erg weinig voor de vervanging van de onderdelen uitgekeerd.

    En sommige fabrieken hebben in het verleden auto's bewust met fouten gemaakt en zijn ze blijven maken omdat het betalen van de claims goedkoper was.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    wjjkoevoets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 190
    GeregistreerdCOLON di mei 13, 2008 8:05 am
    WoonplaatsCOLON Sprundel

    door wjjkoevoets » vr nov 27, 2009 3:59 pm

    Kasper schreefColon
    wjjkoevoets schreefColon...
    Ai, dus de schokdemper fabrikant is hier verantwoordelijk voor? Dat zal ze waarschijnlijk een hoop geld gaan kosten. Kan me niet voorstellen dat NAC hier zo blij mee is, vooral niet omdat zij wel degene zijn die er op worden aangekeken (En dan neem ik mezelf even als voorbeeld). Bedroevend allemaal.


    Ach een OM schokdemper kost maar een paar euro (voor een VW golf ongeveer 6 euro) (ja de rekening voor de klant is iets hoger :wink: ) met andere worden, dat zal wel ingecalculeerd en verzekerd zijn.

    De dealer krijgt vaak niets of maar erg weinig voor de vervanging van de onderdelen uitgekeerd.

    En sommige fabrieken hebben in het verleden auto's bewust met fouten gemaakt en zijn ze blijven maken omdat het betalen van de claims goedkoper was.

    En iedere dag leer je weer iets bij. Scheef, maar op zich ook weer wel logisch.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten