

Demor schreefColonMaar hoe komt die troep dan in de downpipe? ik neem aan dat een uitlaat nooit zuigt.




Demor schreefColonNou, .... 6 bouten....... dit is nog steeds de orginele uitlaat en is er nog nooit onderuitgeweest.......... het lijkt wel de grotten van Ham.... ik heb stalagtieten i.p.v. bouten.....dus.... iets meer zekerheid voordat ik ga zagen lijkt me handig.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.