


remcovankuilenburg schreefColonOnder voorbehoud en er vanuitgaand dat het niet boven de 50 pond uit gaat komen.



Ik ga ook voor de set van 3 tassen.HansZ schreefColonMijn interesse gaat uit naar de set met de 3 tassen.
HansZ schreefColonZwart met het oranje logo heeft mijn voorkeur.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.