Carl schreefColonRacingGreen schreefColonOplossing: oppompen - keuring - laten zakken en klaar
Je wil niet weten wat 2 cm verschil aan de uitlijning van je wagen doet.
Heb net 2 uur op de uitlijnbank doorgebracht en daarbij wat kunnen experimenteren met de uitlijning en de hoogte.
Reden van die test was het verschil in rijcomfort tussen een F op standaard hoogte en een verlaagde F.
Eens je dit gezien hebt hoeft een verlaagde F niet meer. "looks" of "no looks"
En, kan je me adviseren wat een comfortabele, maar toch mooie hoogte is, na je 2 uur experimenteren?




