Vandaag de fan-sensor vervangen, alle problemen lijken weg, ik heb even stevig gescheurd, fan aan, temp laag, geen probleem. Ik wou eigenlijk ook de Thermometer sensor vervangen maar die kreeg ik er dus echt niet uit, op geen mogelijkheid een sleutel bij in de buurt te krijgen

Maar m'n problemen lijken opgelost dus die sensor kan terug naar MGR. Even over dat ontluchten, het lukt overal behalve de ontluchter die bij die sensor in de buurt zit links van de motor, die zat verschrikkelijk vast en ik durfde eigenlijk niet meer kracht te zetten, ik had al een ratel met een arm van 40 cm en ik was bang de hele flens eraf te rukken. Dus dat heb ik laten zitten. Ik denk dat er geen lucht in het systeem gekomen is aangezien het eruit spuit als je de sensor eruit ( en natuurlijk de dop van het expansievat) haalt dus....., snel vinger erop, snel nieuwe erin steken, meteen aandraaien. Vloeistof stiekem nog best warm, schrok ik wel van, nog net niet op verbrandings temp maar toch wel een graad of 60C.

Geluk gehad
Ik ben in ieder geval weer blij aangezien ik denk een €150,00 bespaard te hebben aan arbeidsloon. DIY rules
