door Tukker » di sep 01, 2009 3:05 pm
Ik heb vanmiddag nog even met de Jonkman gebabbeld en hij wil nog wel iets van de prijs afdoen, wordt hij niet verkocht dan laat hij hem repareren en invoeren om hem als nog te verkopen.
De auto zelf is wel een beetje uitgeleefd, er is flink in gerookt de bumpers, spiegels en het knipperlicht voor zijn beschadigd. Zijknipperlichten zijn vervangen door iets anders en alle 4 velgen zijn niet schadevrij. Schijfremmen rondom hebben een flinke rand dus zijn aan vervanging toe.
Kleur is antracite en de softtop is nieuw.
Auto is vies en heb geen kleurverschil in de lak kunnen vinden maar ik weet niet of hij ooit schade heeft gehad.
Kortom een auto voor de doehetzelver.
goodgoan Tom
[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)