HGF...
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za aug 29, 2009 11:20 am

    De mogelijke koper kon het ook waarderen. En vond het natuurlijk jammer voor mij. Nu maar wat garages afbellen voor wat prijzen.

    Het valt toch altijd tegen :(

    Het enige voordeel, ik heb de afgelopen 5 jaar alleen maar banden versleten en uiteraard standaard onderhoud.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo aug 30, 2009 12:56 am

    Ralph schreefColonHet valt toch altijd tegen :(


    Dat kun je wel stellen. 1000 tot 1200 euro ben je zo verder. Maar voor de verkoop maakt het wagen niet onaantrekkelijker. Is deze toch kostbare reparatie recent uitgevoerd is dat toch een voordeel. Een voordeel voor de toekomstige eigenaar in dit geval.
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » zo aug 30, 2009 9:58 am

    Misschien wel weer een reden om de wagen nog een half jaar te rijden. :lol:

    De kleine komt toch pas volgend jaar.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo aug 30, 2009 11:38 am

    Carl schreefColon
    Ralph schreefColonNatuurlijk erg klote, maar vervelender als het de nieuwe eigenaar volgende week gebeurd was.....


    Mag ik je bedanken voor deze houding? Het is erg tof om nog mensen te vinden die het probleem ook op deze manier bekijken. Erg zeldzaam, maar zeer geappreciëerd!

    Absoluut !!
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » zo aug 30, 2009 10:27 pm

    Een beetje sludge aan je dipstick kan ik me inbeelden, maar een heftige lekkage.... :shock: laat je niet gek maken, blijf kalm. Als alles achter de rug is kan je er weer van genieten :wink:


    Carl schreefColon
    Ralph schreefColonNatuurlijk erg klote, maar vervelender als het de nieuwe eigenaar volgende week gebeurd was.....


    Mag ik je bedanken voor deze houding? Het is erg tof om nog mensen te vinden die het probleem ook op deze manier bekijken. Erg zeldzaam, maar zeer geappreciëerd!


    Volledig mee eens! Ook aan Ralph sterkte gewenst met deze vervelende situatie.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    kostos
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON di aug 11, 2009 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    door kostos » vr nov 06, 2009 7:51 pm

    wat is een beetje sludge? hoe weet ik zeker dat je HGF hebt?

    bij mij zat er sludge in het koelwaterreservoir (schoongemaakt en geen nieuwe zooi) en t level van de koelvloeistof bleef gelijk en en beetje mayo aan de dipstick, maar de F heeft de afgelopen 3 weken stilgestaan en vandaag maar 10 km gereden
    MGF Britisch Racing Green 1997
    Na complete demontage VVC, kop gereviseerd en koelsysteem vervangen en thermostaat modificatie toegepast. Nu weer langzaam de boel weer in omgekeerde volgorde terug plaatsen
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » za nov 07, 2009 2:26 pm

    Met wat kouder weer kan er condens op de olie komen. Zeker als hij lang stil staat of weinig km maakt.

    Maar ik zou het zeker in de gaten blijven houden.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten