Renno schreefColonTukker schreefColonLet op dat niet de standaard waardes worden gehanteerd of de auto uit de vering wordt getrokken met het uitlijnen!
Wat zijn de juiste waardes? (met lowering pins)
staan op de site beschreven.
quote:
Sporing
Laat niemand, maar dan ook niemand (ook niet je MGRover dealer) het nu nog beter weten. De sporing die je F superieur laat sturen en de bandenslijtage binnen de perken houdt is: 0 graden en 5 minuten INSPOOR (Toe-In) vóór én achter, dus géén uitspoor (Toe-Out). Zorg wel dat je eerst de goede rijhoogte hebt laten instellen. Gebruik liever niet de term "toespoor". Deze veelgebruikte term,overgenomen uit het Engels (Toe-In/Toe-Out), zegt niet nauwkeurig genoeg wat je bedoelt en kan tot verwarring leiden.[/quote]

