Jager schreefColonWat is een ambriage?
Juiste schrijfwijze is "embrayage"....maar nog beter is inderdaad "koppeling"...( moest ook eventjes nadenken voor ik 'm doorhad...



Ian schreefColonene persoon wou hem hebben voor zijn zoontje en wou 10 geven. Ik zei bon, maar hij had nog geen papieren getekend.
Paar dagen later, telefoontje, en iemand anders kwam langs. Testgereden en vond da het goed was. Ik zei wel da er al iemand anders was, en hij vroeg het nummer van degene ervoor. Maar mij boeit het niet, aangezien ik ni perse hem weg moet hebben. Heb nu een tr-7 aangeschaft voor hobby nog. En de 944 komt er nog bij dus, dus hij mag blijven.

Nem58 schreefColonIan schreefColonene persoon wou hem hebben voor zijn zoontje en wou 10 geven. Ik zei bon, maar hij had nog geen papieren getekend.
Paar dagen later, telefoontje, en iemand anders kwam langs. Testgereden en vond da het goed was. Ik zei wel da er al iemand anders was, en hij vroeg het nummer van degene ervoor. Maar mij boeit het niet, aangezien ik ni perse hem weg moet hebben. Heb nu een tr-7 aangeschaft voor hobby nog. En de 944 komt er nog bij dus, dus hij mag blijven.
Wat is een TR 7?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.