


LEBLAR schreefColonIk heb de F niet eens WA+Casco laten verzekeren, (wel beperkt casco)
Het financiele risico draag ikzelf en daarmee bespaar ik op de verzekering.
Voorts is het ook voor mij de 4e auto dus een eventueel verlies lijdt niet direct tot onoverkomelijk gemis.

jaapieooo schreefColonLEBLAR schreefColonIk heb de F niet eens WA+Casco laten verzekeren, (wel beperkt casco)
Het financiele risico draag ikzelf en daarmee bespaar ik op de verzekering.
Voorts is het ook voor mij de 4e auto dus een eventueel verlies lijdt niet direct tot onoverkomelijk gemis.
Mag ik dan vragen wat je betaald per jaar?

Ik zit onder de 200 euro per jaarKevin schreefColonWat is dan ong. het gemiddelde? of is dat niet bekend

Brooklands schreefColon...
Mijn vraag is kort: wie weet waar hij of zij aan toe is bij niet te herstellen schade, en wie heeft zijn of haar bezit laten taxeren?

Kevin schreefColonIk heb mijn F niet laten taxeren, maar via een applcatie op internet, wat redelijk uitgebreid was bleef de teller op €2900 hangen, maar de F is wel meer waard...

Bruce schreefColonjaapieooo schreefColonLEBLAR schreefColonIk heb de F niet eens WA+Casco laten verzekeren, (wel beperkt casco)
Het financiele risico draag ikzelf en daarmee bespaar ik op de verzekering.
Voorts is het ook voor mij de 4e auto dus een eventueel verlies lijdt niet direct tot onoverkomelijk gemis.
Mag ik dan vragen wat je betaald per jaar?
En het aantal schadevrije jaren...


Brooklands schreefColon
Een taxatierapport is drie jaar geldig. De kosten zijn zo rond de 135 euro, maar bij een groep (10 wagens) gaat het al lukken voor zo'n 50 euro.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.