Bij mijn vorige cabrio heb ik een nieuwe softtop met Bisontex gelijmd.
Beide gedeeltes insmeren, even laten drogen en dan goed aandrukken.
Werkte heel goed. Succes ermee.
Ik heb mijn kap laten vervangen bij Hame in Rotterdam. Hebben ook de boel gelijmd. Moeten je vast kunnen helpen. Toffe gasten en niet duur.
http://www.cabrioletkappen.nl/profiel.htm
MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
Blue Flame Performance Exhaust
Nieuw setje glimmend walnoot
52mm Throttle Body + K&N
Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame