door Bruno » ma jun 22, 2009 10:45 pm
T50 is het inderdaad. Je hebt ze in doppen van 1/2 duim, maar als je ze dan op een ratel zet, wordt het geheel net iets te dik om tussen de balk en de stoel te schuiven. veelal moet de stoel dan worden losgemaakt. Losse bits zou ideaal zijn, maar meestal vind je ze maar tot T40.
Je kan echter ook gewoon een torx kopen op een L-stuk en die bestaat tot T60 (dus ook T50). ( In bit bestaat T50 ook wel, maar dan spreken we niet over de overbekende 1/4" bits, maar de 5/16" bits (tot T55). Voor de meesten dus niet bruikbaar. )
Ik spreek hier wel over het merk dat ik dagelijks verkoop "Hazet". Ik weet het, het is duurder, maar t'is dan ook één van de topmerken en t'gaat jaren mee. Je vindt het bij de betere autospeciaalzaak.
andere goede merken : Facom, Snap-on, Stahlwille, ....
Kies in ieder geval een goed merk en betaal liever iets meer. Goedkopere merken draai je immers zo kaduuk !
Het L-stuk T50 waar ik over spreek van Hazet kost echter slechts 6.6 euro+BTW, dus dat valt best mee voor een klasse A merk.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer