Ian schreefColonik raad ook aan om ZipTuning te doen. Kost een kleine 500€ maar hij gaat beter rijden en afgesteld zijn!
Ian, hoe kun je eigenlijk iets aanraden waar je zelf geen ervaring mee hebt en niemand kent die het gedaan heeft op de F?

Sander schreefColonIan schreefColonik raad ook aan om ZipTuning te doen. Kost een kleine 500€ maar hij gaat beter rijden en afgesteld zijn!
Ian, hoe kun je eigenlijk iets aanraden waar je zelf geen ervaring mee hebt en niemand kent die het gedaan heeft op de F?


Ian schreefColonDaarom ga ik het eerst doen. Indien het niet veel oplevert dan pen ik het hier gewoon neer en gedaan ermee.

Ian schreefColonOmwille van een vriend die het had gedaan. Hij rijdt met een alfa 147. Auto reed vrij goed maar hij ging dan ook die ziptuning doen. Hij zei dat de auto gewoon veel soepelder reed en aangenamer. Precies een nieuwe auto. Aangezien ik de specs had bekeken op de site en eigelijk niets zag dat indrukwekkend was, heb ik er ook is met gereden (had ervoor ook al gereden). De auto voelt echt beter aan. Precies dat er een grote blok gewicht van de auto gevallen is. Als dat voor een 147 al zo'n verschil doet, dan doet het een f'je ook wel wat. Ik zeg niet dat je het moet doen, daarom ga ik het eerst doen. Indien het niet veel opleverd dan pen ik het hier gewoon neer en gedaan ermee.

Ian schreefColongewoon de standaard blok. Heeft 105pk dacht ik. Carl heeft het al door ipv sommige zagers onder jullie.

Ian schreefColonsommige zagers onder jullie.


Mr. Dj M. schreefColonik vraag me wel waarom je de standaard chip niet zou kunnen remappen? met de juiste apparatuur is zo'n ding toch ooit beschreven, dan kan deze ook worden herschreven lijkt mij
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.