
MGF schreefColonAltijd vervelend dit soort dingen, hopelijk kom je er goed uit met de verzekeringsmaatschappij.
Oranje knipperlichten vind ik stiekem wel mooi op een Brooklands....

Ivan schreefColonMGF schreefColonAltijd vervelend dit soort dingen, hopelijk kom je er goed uit met de verzekeringsmaatschappij.
Oranje knipperlichten vind ik stiekem wel mooi op een Brooklands....
Inderdaad, moest ik nog oranje hebben, ik zou ze ook niet meer wisselen voor witte, maar ja... er was toen onmiddellijk een kandidaat voor mijn oranje dus zijn ze weg en heb ik nu witte.





Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.