Mr. Dj M. schreefColonDan heb je toch een boel in de te koop topic gemist Bruno! er zijn er in ieder geval twee voorbij gekomen, waarvan één ook op marktplaats stond. Die was nederlands, de andere kwam geloof ik bij jullie vandaan.
Jarno heeft het antwoord over de kleur al gegeven. In Nederland is deze nooit geleverd. Voor zover bekend rijden er nu vier met een Nederlands kenteken rond, en van drie is het zeker dat ze uit Duitsland zijn geïmporteerd en van de vierde kunnen we dit ook wel gewoon aannemen. Maar het is inderdaad een mooie uitvoering.



