Bedankt mannen voor de brede uitleg. Ik heb ondertussen een afspraak met de MG dealer in Eindhoven om er een s goed naar te kijken. Ik hoop dat het allemaal niet zo dramatisch is als sommige suggesties

Maar we zullen zien hoe het uitpakt. Ik ben inderdaad wel een voorstander van een gedegen oplossing zodat het niet een ergernis is die blijft. Het valt me wel op dat de auto minder scherp stuurt als voorheen. het voelt (een beetje) onbetrouwbaar, de ene keer stuurt hij sterker en de andere keer weer flauwer... waarschijnlijk een verschil tussen links en rechts, maar dat kan ik me zo even niet voor de geest halen...
Grt
Pete