door Heinrich » vr mei 15, 2009 8:03 pm
Zijn mooie speakers zeg!
Ik heb er een radio ingezet zonder cd speler, met audio stream via bluetooth, en een sd geheugenkaart sleuf. Doet het prima, alleen de radio nog niet ergens een probleem not met de antenne, kome ik nog neit helemaal uit, maar dat komt wel een keer goed.
MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen