




Wiellem schreefColonMisschien even overleggen wat te doen...
Volgende week de auto laten keuren en dan eronderuit schroeven en een tussenstuk ergens zien te scoren lijkt me wel een goede oplossing
Hopelijk heeft Weusthof die nog liggen.



bakel schreefColonIk heb een soort ratelend geluid bij stationair lopen en alsje een tikje gas geeft.
Maar dit geluid heb ik maar af en toe, dus niet continu.. Zal dat ook liggen aan de cat?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.