Zwarte velgsss op oranje is wel erg sweettt
TOch heb ik liever zwart op of.. Or Black on Black









Nem58 schreefColonConclusie: hele mooie auto, maar jammer van de Chinese afwerking.
Nem58 schreefColonWel mooi om de auto van Rick weer eens in het echt te zien. Hij heeft erg veel tijd en energie in zijn auto gestopt. Is naar mijn mening één van de mooiste MG´s die er op het forum te vinden is!
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.