Wie heeft ervaring met kopen bij mikesatur?
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 3:12 pm

    ErikB schreefColonMooi, factuurtje voor reclame volgt....

    Bij kleinere, specifieke en vnl. Engelse bedrijfjes gaat het meestal helemaal anders. Mike Satur is geen uitzondering.


    Oeps dat had natuurlijk niet gemogen :roll:

    Maar ik ben blij om een adres te hebben waar ik mijn spulletjes nieuw kan kopen. Het wachten is de moeite waard geweest. Ik heb zonet de Slick Shift Kit IV ingebouwd en dat is echt een aanrader(tot nu toe) hij schakelt super snel en ook veel soepeler. Ook de achteruit gaat hij weer gewoon in zonder kraken of moeilijk doen. gewoon klik.
    Maar vooral met snel rijden vind ik hem echt super. hij vliegt veel sneller in zijn ganger en dat maakt hem weer wat vlotter.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Erwin-VVC, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do apr 30, 2009 3:20 pm

    toevallig wat foto's genomen van de werkzaamheden?
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » do apr 30, 2009 3:32 pm

    ErikB schreefColonMooi, factuurtje voor reclame volgt....

    Bij kleinere, specifieke en vnl. Engelse bedrijfjes gaat het meestal helemaal anders. Mike Satur is geen uitzondering.


    Oeps dat had natuurlijk niet gemogen :roll:

    Erwin-VVC schreefColonMaar ik ben blij om een adres te hebben waar ik mijn spulletjes nieuw kan kopen. Het wachten is de moeite waard geweest. Ik heb zonet de Slick Shift Kit IV ingebouwd en dat is echt een aanrader(tot nu toe) hij schakelt super snel nu en ook veel soepeler. Ook de achteruit gaat hij weer gewoon in zonder kraken of moeilijk doen. gewoon klik.
    Maar vooral met snel rijden vind ik hem echt super. hij vliegt veel sneller in zijn ganger en dat maakt hem weer wat vlotter.


    Je had een verslagje moeten maken !! tsk tsk :lol:
    Ik ben dit ook van plan binnenkort
    Laatst bijgewerkt door 1 op StevenMG, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

    door StevenMG » do apr 30, 2009 3:33 pm

    Was het simpel te plaatsen ? of was er veel gevloek bij ? :lol:
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 3:43 pm

    StevenMG schreefColonWas het simpel te plaatsen ? of was er veel gevloek bij ? :lol:


    Beste,

    Het verslag komt eraan inclusief een paar foto's.
    Als je een beetje handig bent en het juiste gereedschap hebt(in dit geval een super kleine accuboormachine van bosch) dan is het niet veel werk.
    Maar handigheid is geboden. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do apr 30, 2009 3:50 pm

    Erwin-VVC schreefColonHet verslag komt eraan inclusief een paar foto's.
    Als je een beetje handig bent en het juiste gereedschap hebt(in dit geval een super kleine accuboormachine van bosch) dan is het niet veel werk.
    Maar handigheid is geboden. :wink:


    Plaats het verslagje maar bij Projects. :)
    Kan me niet herinneren dat er nog iemand hier dit geplaatst heeft. ben wel benieuwd :)
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do apr 30, 2009 4:07 pm

    Geen SSK IV, maar een voorganger:
    http://www.mgtf.be/MO_TU_SS_main.html
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Erwin-VVC
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 126
    GeregistreerdCOLON di feb 05, 2008 7:40 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Erwin-VVC » do apr 30, 2009 4:54 pm

    ErikB schreefColonGeen SSK IV, maar een voorganger:
    http://www.mgtf.be/MO_TU_SS_main.html


    Kijk die foto's zijn duidelijker dan de mijne ! en de rest is dit precies het gene wat ik gedaan heb ! een echte aanrader.

    maar ik heb hem wel alleen even een klein stukje geprobeerd. De wagen is niet echt warm geweest en meer als 5km heb ik niet gereden.

    Tot nu toe zeg ik een echte aanrader.

    http://www.mgtf.be/MO_TU_SS_main.html

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten