door Steffie » di jun 02, 2009 11:41 am
Echt super!! In het begin dacht ik: is dit het?? Nieuw echt hard. Maar wel lekker grommend. Maar na 1 keer lekker doorhalen toen de olie op temeratuur was............Echt geweldig!! Hij schreeuwt het uit! Elk tunneltje is tie aan de beurt

Heb er nog over nagedacht om de cat te vervangen door een rechte pijp. Ik denk dat ik het zo laat. Kan ook niet ontdekken dat tie sneller is geworden.
MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
Blue Flame Performance Exhaust
Nieuw setje glimmend walnoot
52mm Throttle Body + K&N
Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame