door TL-Rev » vr apr 24, 2009 11:50 am
Ik had dus tot nu toe nodig:
- zijschermen
- plastic binnenscherm
- voorbumper
- subframe
- draagarmen
- stabilisatorstang
- schokbrekers
- velg
- koplampen
- knipperlichten
- ...en ander klein spul
- een laser richtbank
- een plaatwerker/spuiter
...en minder dan 28 dagen om e.e.a. te verzamelen én te monteren! Helaas heb ik een fulltime baan en studeer ik nog, tijd is dus vrij schaars.... Als een gek ben ik spullen gaan zoeken. Marten uit Opende had gelukkig een sloper staan, waar ik veel vandaan heb gehaald. Onder andere het subframe, hoewel ik liever een nieuwe had laten overkomen... Helaas, de factor tijd speelde een grote rol. Dacht ik.
Nadat ik nagenoeg alle spullen had verzameld, kreeg ik een brief van de RDW: kenteken was door de politie ingevorderd, door de RDW ongeldig verklaard en het voertuig moest door de RDW gekeurd worden om het kenteken terug te krijgen! Ik heb enige krachttermen geuit jegens de dienders, welke mij onjuist voorgel(ogen)icht hadden, maar goed. Niets aan te doen. Later meer!
MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
Wishlist: Daytona exhaust.