Raam wil niet meer omhoog
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    door whelmond » di apr 21, 2009 1:10 pm

    Bruno schreefColonIk denk het niet, Heb je het scharnierpunt van het mechanisme ook geod gesmeerd, is ook heel belangrijk.
    Een motor die stuk is werkt gewoon niet, stroef lopen is geen probleem met de motor IMO, maar ergens met het mechanisme.


    Hmm, de motor loopt namelijk erg ERG traag, ook als ik met mijn hand help gaat 'ie niet sneller. Hij stopt om de 2 cm. Zou de beveiliging van de single-shot een probleem zijn?
    MG TF LE80 zwart

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten