Remieme schreefColonRacingGreen schreefColonToch is het elke keer genieten als ik iemand mijn racing green kont kan laten zien.
Heb ik volgens mij al eens gezien in Heusden-Zolder. Denk dat je ooit eens door mij bent beflyerd? zoek je kenteken eens op in Gespot, waarschijnlijk sta je er wel tussen

Ian schreefColonMeestal scheur ik tegen een maat van mij in zijn oude porsche 993. Met optrekken en tot de 160 kan ik hem een aardig stukje voorblijven (48mm gasklep toen!) maar boven de 200 laat hij mij achter![]()

Ian schreefColonMeestal scheur ik tegen een maat van mij in zijn oude porsche 993. Met optrekken en tot de 160 kan ik hem een aardig stukje voorblijven (48mm gasklep toen!) maar boven de 200 laat hij mij achter![]()
één keer mijn vader uitgedaagd maar dat was niet echt een wedstrijd.. Ik zat nog maar aan de 90per uur en hij zat al een halve km verder tegen de 240..
Gisteren wel een spannende uitdaging gehad!
Ik stond aan de lichten en een vrije jonge man in een BMW X6 5.0 Xdrive stond achter mij. Ik trok normaal rustig op maar ik merkte dat hij ineens hard optrok. Ik ging naar het rechtse rijvlak en voordat ik wist trok hij ineens door. Ik liet deze kans niet liggen en ik trok ook maar ineens op volle kracht doorIk moet toegeven 172 km/h in een bocht is zeer spooky en de man had het precies door want ik remde af en hij bleef maar gas geven en stak mij toen voorbij. Een vriendelijke lach en hand eindigde het spurtje.

Nem58 schreefColonKan me nog een stoplicht sprintje herinneren tegen een BMX X5.... uitvoering onbekend. Maar de eerste meters win je gemakkelijk maar daarna komt hij je al snel voorbij. Heb dus het vermoeden dat die X6 5.0 niet op zat te letten ,)

MGF schreefColonDe lol zit hem dan wat mij betreft ook niet in het stoplicht-sprinten of het scheuren, maar meer het snelle bochtenwerk en het open rijden. Een BMW E36 328i compleet zoek-rijden op een bochtige weg in Frankrijk is mijns inziens veel leuker dan een simpel stoplicht-sprintje.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.