RacingGreen schreefColonHet probleem doet zich voor sinds de oude accu de geest gegeven heeft en er een nieuwe in zit.
Dan zou je verwachten dat de accu niet goed is.

remcovankuilenburg schreefColonLet ook op dat zonder je interieur verlichting ook je alarm het niet goed doet. Bij die van mij was dit de oplossing van het spontaan af gaan van het alarm of het afgaan bij het er op zetten van het alarm. Het heeft dus ook direct te maken met je alarm werking.

Tukker schreefColonRacingGreen schreefColonHet probleem doet zich voor sinds de oude accu de geest gegeven heeft en er een nieuwe in zit.
Dan zou je verwachten dat de accu niet goed is.

RacingGreen schreefColon Mijn vader zei dat de batterij nog niet de kans heeft gehad om volledig opgeladen te worden (ik rij toch dagelijks 40km heen en terug van het werk als ik hem van stal haal). Soms staat de wagen meerdere dagen achter elkaar stil. Hij zei dat ik hem best eens een uur of 8 aan de lader hing. Mijn laatste hoop is dus de batterij eens een nachtje laten doorladen. Als dit niet helpt mag de verkoper deze terugnemen.


RacingGreen schreefColonJa ik weet dat het alarm nu niet volledig actief is. Wat ook opvalt is dat je de auto niet kan 'dubbel afsluiten' door 2x op de knop sluiten te drukken. Ik dacht dat je auto dan pas goed onder alarm staat? als je 2x drukt?
Dat werkt dus momenteel ook niet meer. Dus even een resumé - werken momenteel niet door probleem in zekeringencompartiment;
*interieurverlichting
*radio (straks weer ALLE instellingen opnieuw erin zetten pfffff)
*klokje
*alarm (toch niet voor 100%)
Wat een miserie



RacingGreen schreefColonJa dat verwacht je inderdaad, maar niets is minder waar! Ik hoop dat ze niet al te moeilijk gaan doen over het inruilen. Anders lezen jullie er wel over in de krant

Carl schreefColonRacingGreen schreefColonJa dat verwacht je inderdaad, maar niets is minder waar! Ik hoop dat ze niet al te moeilijk gaan doen over het inruilen. Anders lezen jullie er wel over in de krant
Oei, hopelijk was de batterij - wissel ok, want wat we nu in de krant lezen.......
Gelukkig woont racing in België, zodat de kans kleiner wordt, maar je weet maar nooit.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.