Xenon in je F ?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do apr 09, 2009 3:52 pm

ik heb al geruime tijd Xenon in de F en daar nog nooit iemand op zien reageren...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do apr 09, 2009 4:00 pm

Bruno schreefColon(...) Ik heb er eens een link van naar filmpje over gepost ooit.

Toen hadden we toch ook een discussie over het feit of OEM Xenon zonder lenstechniek geleverd is?

Ik zag laatst dat het vorige model S80, vorige model Laguna, S/V40, vorig model S60 en V70, Mercedes E en C klasse uit 1996 (zelfs geen helder glas), ouder model Mercedes S-klasse (ook zonder helder glas) etc. allemaal met Xenon in combinatie met conventionele reflectoren zijn geleverd.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » do apr 09, 2009 4:07 pm

had de blue vision van philips geplaatst. geven inderdaad een stuk beter licht. Momenteel heb ik de Night Guide van Philips geplaatst. geven 50% meer licht, maar hebben niet dat blauwe wannabee xenon effect :)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do apr 09, 2009 4:11 pm

Remieme schreefColonhad de blue vision van philips geplaatst. geven inderdaad een stuk beter licht. Momenteel heb ik de Night Guide van Philips geplaatst. geven 50% meer licht, maar hebben niet dat blauwe wannabee xenon effect :)

Grote kans dat wij die ook hebben dan. :)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Gab
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 43
    GeregistreerdCOLON wo maart 25, 2009 1:36 am
    WoonplaatsCOLON Breda, NL en Gent, BE

door Gab » do apr 09, 2009 4:51 pm

MGF schreefColon
    Bruno schreefColon(...) Ik heb er eens een link van naar filmpje over gepost ooit.

Toen hadden we toch ook een discussie over het feit of OEM Xenon zonder lenstechniek geleverd is?

Ik zag laatst dat het vorige model S80, S/V40, vorig model S60 en V70, etc. allemaal met Xenon in combinatie met conventionele reflectoren zijn geleverd.

en ook de XC90 zonder met die meedraaiende koplampen... :wink:
    Powerman
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 786
    GeregistreerdCOLON do jan 27, 2005 1:57 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam

door Powerman » do apr 09, 2009 6:47 pm

mijn MG TF is sowieso oog verblindend :D :D
    I am the God of Hell Fire, and I bring you .... FIRE . . . . . . .Afbeelding
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do apr 09, 2009 8:15 pm

Precies. 8)

Bruce schreefColonik heb al geruime tijd Xenon in de F en daar nog nooit iemand op zien reageren...

Zowiezo ziet nooit iemand jou staan. :lol:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.