remcovankuilenburg schreefColonIk had nergens last van en hij rijd erg rustig hard. Geen rare dingen. Niet het gevoel dat hij uit elkaar zou vallen.
dat komt door de strenge keuring van Apk . dat de MG niet rammelt.



remcovankuilenburg schreefColonMijn MG op de A1 van Amsterdam naar Amersfoort. Mmmmmm lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=A2TeBfVJOMA

Carl schreefColonDus je ophangingsproblemen zijn duidelijk opgelost?

remcovankuilenburg schreefColonJa dat is duidelijk over. Rechterkant een bout niet vast genoeg en nieuwe schokbrekers (1 was lek). Maar hij gaat als de brandweer.

PieterV schreefColon.......zag ook het filmpje van Herbie...maak ik me meer zorgen over


remcovankuilenburg schreefColon@Superboer. Gewoon met een hand aan het stuur en met de telefoon in de andere hand. Weer een bewijs dat een splitter niet nodig is met hoge snelheden


Ian schreefColoninderdaad ik zeker! vooral dat ik te horen kreeg dat mijn stuurchappen vanvoor compleet naar de vanen zijn! Auto zwenkt naar alle kanten maar steven van het board hier,gaat dat allemaal fixe![]()
??

Bruce schreefColon.... lipje onder de trophy splitter te zetten...


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.