Nadeel van dit soort mods vind ik alleen dat je niet gemakkelijk terug kunt naar het origineel.




.:bert:. schreefColonIs de Krafthaus dan een betere optie dan de KH?
.:bert:. schreefColonIk zou eventueel ook een andere bumper kunnen klaarmaken met een Trophy-splitter.........
....en we zijn vetrokken......



.:bert:. schreefColonBruno schreefColonIk zag zwarte cups al eens IRL in de UK. Ik ben fan van cups, zoals je weet, en nog meer van zwarte wielen, maar om de één of andere reden vond ik toen, de combinatie niet schitterend. Hetzelfde geldt voor ULW's en squarespokes die ook niet echt mooi zijn in zwart. Trophy's en TF160 wielen daarentegen![]()
Aan de andere kant moet ik mijn idee herzien als ik jouw foto's bekijk. Even wachten op een definitief oordeel als ik de wagen nog eens IRL zie.
Voorlopig vind ik het dus mooi![]()
![]()
Fijn, dat je de weg naar de "darkside" hebt gevonden.
Ik heb nog héél lang getwijfeld om ze donker te lakken.
Toen ik in een vorig topic met het idee naar voor kwam, heb je een aantal foto's gepost met zwarte cup's (naar mijn mening ugly as hell) maar de velgen moesten gelakt worden en ik vond geen kleur die op het origineel leek. Dus ipv bijna hetzelfde, dan maar helemaal anders. En de zoektocht was begonnen. Met veel twijfels dan toch maar een donkere kleur gezocht, maar ook weer niet te donker......en blablabla.....![]()
Uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen....
Voor iemand die niet snel 100% tevreden is, ben ik nu 99% tevreden

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.