




remcovankuilenburg schreefColonOm het te bekijken moet ik de hard top er af trekken en dus even te veel werk. Maar het lijkt mij niet dat daar je soft top tussen komt. Heb je wel eens gedacht aan het aanspannen van de staalkabel tussen de voorkant en de achterkant. Of zit die er in jouw geval nog wel. Hij loopt van het voor raam langs de rand van de stof naar achteren. Je kan hem bij het scharnierpunt spannen. Dak losmaken en heel klein stukje omhoog. Staalkabel aanspannen en moertje vastdraaien. Niet te strak anders valt je raam niet meer in het rubber

Tukker schreefColon
The straps (part number DJE000010) (volgens de site)
http://homepage.ntlworld.com/tim.jenner ... recall.htm




Powerman schreefColonvoor de pechvogels die een kap hebben met gaten.
Heb nog een mooie zgan mk2 kap liggen kompleet met frame echter zonder raampje

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.