


videomike schreefColonI....
Ze hebben ook geen rare poespas zoals auto laten keuren als die 10 jaar oud is ofzo...


videomike schreefColonIk vind jouw idee nog niet eens zo slecht, Laten taxeren.
En je verzekerd niet naar dagwaarde.. Maar naar nieuwprijs!*
Als het goed is, en hij wordt getaxeerd op bv. 10.000 euro, is dat een stuk lager dan de nieuwsprijs. ZOu je dan ook minder premie betalen?
*Heel krom btw. Je verzekerd naar nieuwsprijs. Maar als hij kapot is, krijg je de dagwaarde! :S

Ja uiteraard, je betaald een percentage per 1000 euro. In mijn voorbeeld ongeveer 250 a 300 euro per jaar voor 7000 euro meen ikvideomike schreefColonIk vind jouw idee nog niet eens zo slecht, Laten taxeren.
En je verzekerd niet naar dagwaarde.. Maar naar nieuwprijs!*
Als het goed is, en hij wordt getaxeerd op bv. 10.000 euro, is dat een stuk lager dan de nieuwsprijs. ZOu je dan ook minder premie betalen?
*Heel krom btw. Je verzekerd naar nieuwsprijs. Maar als hij kapot is, krijg je de dagwaarde! :S


Jager schreefColonMijn MG is verzekerd bij www.verzekeruzelf.nl als shopcar.
Aansprakelijkheid en Volledig Casco voor € 16,09 per maand.



Tukker schreefColonJager schreefColonMijn MG is verzekerd bij www.verzekeruzelf.nl als shopcar.
Aansprakelijkheid en Volledig Casco voor € 16,09 per maand.
Die is wel heel goedkoop, wat zijn de nadelen


LEBLAR schreefColonHelaas kom je wel vaak pas achter de addertjes onder het gras als er problemen zijn.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.