Mr. Dj M. schreefColonDe X-powers waren toch juist de My2005 dempers? dus juist minder hard
vertel , vanwaar deze veronderstelling

Ik ben een nieuw lid bij MG F forum.
ik ben in het bezit van een MGTF 135 Spark 2004.
De wagen was inderdaad met de originele ophanging bikkelhard.
Ik heb de schokdemperrs voor en achter laten vervangen door een Bilstein comfort set die ik had aangekocht bij MGOC in UK.
Het resultaat is verbluffend.De ophanging is nu veel comfortabeler en heeft niet meer het schokkend effect.
De veren dienen niet vervangen te worden.Het is een simpele wijziging.
Niet vergeten de uitlijning van de wielen te laten controleren na het monteren van de nieuwe schokdempers.
Het resultaat van het comfort is nu vergelijkbaar met de 2005 serie waarvan Rover een correctie heeft uitgevoerd.
Voor bestellen van deze schokdempers zie: MGOC web.
Johanm

I'd spend half of it on a set of Bilstein 'Comfort' dampers available from the MGOC to stop that teeth jarring ride of the original design. You can also use them to lower your 'ride' as they are adjustable on installation.
I did mine 18 months ago and it was money well spent. Highly recommended even if you can't see or hear the impact!

Suspension
MG's chassis engineers have improved the characteristics of the TF's suspension in both ride compliance and improved handling dynamics. Spring rates are lowered (20 and 30 per cent, front and rear respectively) with the aim of improving comfort. Revised damper settings give more control throughout the wheel travel so making the handling more progressive.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.