


ErikB schreefColonHet kan ook helpen om de motor te laten draaien (dan is de rembekrachtiging actief).
Ik lees ook nergens, behalve tussen de regels van Carl, dat je een aantal keren het pedaal intrapt tot het beenhard wordt, dan het pedaal ingetrapt houdt (met alle fors) en dan pas de nipple opendraait.
Hoe heb je de remklauwen gemonteerd (er zijn pijlen op te vinden) ?









remcovankuilenburg schreefColonAlleen overal waar je kijkt op internet zie je maar 1 nippel

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.