Wel straf dat iedereen hier zijn wagen begint te poetsen als ze griep hebben. Ik lig namelijk dan meestal goed van de kaart in bed.



Bruce schreefColonIk werk al 8 jaar bij dezelfde baas en nog nooit een dag ziek geweest, valt dus wel eens te proberen


Rick schreefColonAls ik nog een suggestie mag doen, de tankdop en inlegstukjes achter de sofftop zwart maken.
Verder een hele dikke auto.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.