Dusver niet tevreden over MGF
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr dec 17, 2004 11:37 pm

    Bruno schreefColonin tegenstelling tot wat Sander zegt, heb ik het gevoel dat mijn F net wel directer gaat sturen als hij lager ligt.


    Ik heb na oppompen/uilijnen een beter stuurgedrag ondervonden doordat de F minder helt. Ik heb natuurlijk wel lowering knuckles dus op goede hoogte zetten is voor mij 34cm....
    Building >200BHP K-series
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » za dec 18, 2004 12:35 am

    Grond raken, weet ik niks van... :shock:
    Uitlijnen als je de sporing dicht zet heb je een directer stuur, zet je de sporing open dan gaat de auto zo'n beetje een eigen leven leiden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten