@ Carl, ik heb dacht ik ook nog RVS wielmoeren liggen, of heb je die nu al mee












Bruno schreefColonMisschien wel, maar dat veeg ik niet met mijn vingers af![]()
, daar heb ik een zakdoek voor of grote rollen garagepapier
BTW, @ Carl, die 1mm is uiteraard niet juist en ik twijfel nu zelfs plots of ik 1cm of 0,5cm had![]()
0,5 ga je in ieder geval zeker niet voelen en gaat de ophanging niet te veel belasten.


Bruno schreefColonklopt het waren er van een halve cm, ik heb het gecheckt, dus dat moet volstaan Carl !
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.