



remcovankuilenburg schreefColondat ze gewoon laten maken zonder tussenkomst van de expert. Maar dat is alleen bij een aangewezen schade herstelbedrijf. Deze gaat ook gewoon een standaard uitlaat er opzetten en geen andere. Ja als je bij betaald. Ga je zelf naar een ander bedrijf dan zullen ze het zeker komen controleren of in het ergste geval keren ze geen eens uit.


Demor schreefColonEven een vraagje tussendoor, de eerste serie uitlaten waren toch van RVS? Zijn deze niet meer te krijgen dan? Dus als je een nieuwe OEM zou willen ga je er zwaar op achteruit?......








Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.