


em-gee-efke schreefColonIk heb me ook de gewoonte van Arjan aangenomen, even een rondje rond de auto voor ik vertrek. Het is zelfs zo erg, dat ik ook nog wel eens de kentekenplaten van degene die voor en/of achter mij staan durf op te schrijven.....
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.