
Mr. Dj M. schreefColonDaar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat nu precies zit met die comfortabelere schokdempers, zouden dan my2005's moeten zijn.
Royal Blue, mooie kleur trouwens

Mr. Dj M. schreefColonGoed om te horen dat iemand Johanm, nu kunnen we gelijk de vraag stellen aan iemand die het in de praktijk zou moeten hebben gemerkt. Namelijk wat doet het met de grip en bochtengedrag?


Mr. Dj M. schreefColonDan zal het wel goed zitten met het bochtengedrag op de openbare weg
Waarschijnlijk merk je het dan echt pas als je tot het gaatje gaat op een circuit. Echter qua grip kan het misschien nog wel eens wat doen, maar dat kan ook positief uitvallen. Elk voordeel heb z'n nadeel zullen we maar zeggen, maar dat geld natuurlijk ook andersom



Mr. Dj M. schreefColonHaha, goed te horen dat ze een goede reputatie hebben. Heb zelf nog geen lange rit met een Mg Tf meegemaakt, dus kan je niet vermelden of ik die mening met je deel. Dat het hard is de vering, jah dat is zeker.
Op meetingen kun je dat soort dingen wel leuk testen trouwens en elkaars auto's vergelijken. Want hoe heb je de stap genomen ze te monteren? Lastig van te voren te weten wat het exacte effect is op het rijgedrag, of ging je er gewoon vanuit dat het goed zat omdat het ook my2005 dempers zijn?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.