

Bruno schreefColonMisschien dat 2010 het jaar wordt van "best of both worlds" : gunmetal (De sportieve looks, maar net weer anders)
in ieder geval, Erik, als je ze opbergt, misschien eens voor de ULW's gaan. Ik heb er even aan moeten wennen, maar vind ze ondertussen uber cool !!






Bruno schreefColonDe clips moeten ook nog overeenkomen.
Als ze niet meer te krijgen zijn, heb ik desnoods ook nog zilveren TF160 centercaps liggen denk ik (wel 2de hands).

ErikB schreefColonBruno schreefColonMisschien dat 2010 het jaar wordt van "best of both worlds" : gunmetal (De sportieve looks, maar net weer anders)
in ieder geval, Erik, als je ze opbergt, misschien eens voor de ULW's gaan. Ik heb er even aan moeten wennen, maar vind ze ondertussen uber cool !!
De ULW's beginnen ook te kriebelen.... alhoewel mooie zilvere Trophy's toch ook mooi blijven. We zien wel.
PS. voorlopig nog behoorlijk eenzaam in 't groepke.

Bruno schreefColonDe clips moeten ook nog overeenkomen.
Als ze niet meer te krijgen zijn, heb ik desnoods ook nog zilveren TF160 centercaps liggen denk ik (wel 2de hands).


MGF schreefColonErikB schreefColonBruno schreefColonMisschien dat 2010 het jaar wordt van "best of both worlds" : gunmetal (De sportieve looks, maar net weer anders)
in ieder geval, Erik, als je ze opbergt, misschien eens voor de ULW's gaan. Ik heb er even aan moeten wennen, maar vind ze ondertussen uber cool !!
De ULW's beginnen ook te kriebelen.... alhoewel mooie zilvere Trophy's toch ook mooi blijven. We zien wel.
PS. voorlopig nog behoorlijk eenzaam in 't groepke.
Kom je nog wel eens ULW's te koop tegen dan? Ik heb ze nog niet gespot.

ErikB schreefColonStevenMG schreefColon75 pond per stuk en 60 pond voor de levering, goedkoper vind je niet denk ik.
Bakel van hier op 't forum is vorige zaterdag een setje bij me komen halen..... goedkoper![]()

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.