mrcarribean schreefColonhihi
vandaag met mijn zedje naar de keuring geweest.
begon die gast te lullen over de powerflex in de voorophanging enfin op den duur die kerel toch kunnen overtuigen dat er origineel ook zoiets in zit.
en van mijn XPOWER uitlaat waar ik schrik voor had hebben ze niks gezegd.
W00T
Wat een makkelijke kerels zijn dat...Zal ik wel liggen klooien om de originele demper er terug onder te steken als ik keuring heb wegens geen attesten
Indien mogelijk, keuringsbewijs scannen en posten aub
Kan ik het printen en meenemen als bewijs
