Van Iersel in Horn
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 12:43 am


    Dat is dan toch wel keurig beantwoord door van Iersel. Misschien zijn mijn mails om één of andere reden niet aangekomen of als spam aangezien. Ik ga binnenkort nog eens een poging ondernemen voor de MGF die ze hebben staan.



    Of er zat dit keer iemand anders achter de computer daar :wink: Sommige mensen zijn zo klantvriendelijk als een stoeptegel
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo dec 03, 2008 12:53 am

    jeroenvanuden schreefColonOf er zat dit keer iemand anders achter de computer daar :wink: Sommige mensen zijn zo klantvriendelijk als een stoeptegel


    :shock: De indruk van meerdere (iedereen behalve ikzelf) was positief. Je reactie lijkt mij hier niet op z'n plaats.
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 12:57 am

    Brooklands schreefColon
    jeroenvanuden schreefColonOf er zat dit keer iemand anders achter de computer daar :wink: Sommige mensen zijn zo klantvriendelijk als een stoeptegel


    :shock: De indruk van meerdere (iedereen behalve ikzelf) was positief. Je reactie lijkt mij hier niet op z'n plaats.


    ik bedoel te zeggen dat het niet beantwoorden van mails (wat ze meerdere malen hebben gedaan in jou geval) niet echt klantvriendelijk is. Misschien zater er in het geval van PieterV wel iemand achter de computer die het belangrijk vond om mailtjes te behandelen. Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat garagebedrijf van Iersel niet klantvriendelijk is. Ik heb alleen uit ervaring gemerkt dat sommige garagebedrijven het beantwoorden van mailtjes niet belangrijk achten. Niets verkeerds gezegd toch?
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo dec 03, 2008 1:01 am

    Ad, t is niet omdat men een vin nummer naar je doorspeelt via iemand anders, ze plots wel uit het goede hout gesneden zouden zijn, je twijfelde immers in het begin zelf, dus was die posting dan ook onterecht ?
    Maar, T'is ook zo dat, omdat je geen antwoord kreeg van die garage, niet per definitie wil zeggen dat ze een slechte garage zouden zijn. Communicatie over zoiets, of service geven aan de echte klanten zijn 2 verschillende dingen, ondanks je Register uitbouw helpen, hen zeker zou sieren. Misschien hebben ze het gewoon te druk, om zich met vins en zo bezig te houden, best mogelijk.
    Daarenboven staat er een duidelijke " :wink: " in Jeroens posting, dus .... :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 1:10 am

    Bruno schreefColonAd, t is niet omdat men een vin nummer naar je doorspeelt via iemand anders, ze plots wel uit het goede hout gesneden zouden zijn, je twijfelde immers in het begin zelf, dus was die posting dan ook onterecht ?
    Maar, T'is ook zo dat, omdat je geen antwoord kreeg van die garage, niet per definitie wil zeggen dat ze een slechte garage zouden zijn. Communicatie over zoiets, of service geven aan de echte klanten zijn 2 verschillende dingen, ondanks je Register uitbouw helpen, hen zeker zou sieren. Misschien hebben ze het gewoon te druk, om zich met vins en zo bezig te houden, best mogelijk.
    Daarenboven staat er een duidelijke " :wink: " in Jeroens posting, dus .... :wink:


    Het was inderdaad met een :wink: bedoeld
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo dec 03, 2008 1:14 am

    Bruno schreefColonMisschien hebben ze het gewoon te druk, om zich met vins en zo bezig te houden, best mogelijk.
    Daarenboven staat er een duidelijke " :wink: " in Jeroens posting, dus .... :wink:


    De posting(s) van Jeroen heb ik gelezen. Ikzelf stelde de vraag naar ervaringen bij dit bedrijf. De reden hiervoor was vijf keer geen antwoord op een mail. Te druk om het een en ander uit te zoeken zou kunnen. In alle gevallen geen reactie geven is twijfelachtig. Maar als iedereen zo ongeveer positief is ga ik eerst de oorzaak bij mijzelf zoeken. Zo zal ik handelen als eerder is aangegeven.
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 1:45 am

    Brooklands schreefColon
    Bruno schreefColonMisschien hebben ze het gewoon te druk, om zich met vins en zo bezig te houden, best mogelijk.
    Daarenboven staat er een duidelijke " :wink: " in Jeroens posting, dus .... :wink:


    De reden hiervoor was vijf keer geen antwoord op een mail. Te druk om het een en ander uit te zoeken zou kunnen. In alle gevallen geen reactie geven is twijfelachtig. Maar als iedereen zo ongeveer positief is ga ik eerst de oorzaak bij mijzelf zoeken. Zo zal ik handelen als eerder is aangegeven.


    Zoals je zelf ook aangeeft, vind ik dit ook twijfelachtig. Natuurlijk kan het zo zijn dat ze het te druk hebben of simpelweg de vraag niet belangrijk genoeg achtten. De eerste keer kan gebeuren, de 2e keer ook. Maar na 5 mailtjes vind ik dit toch wel raar. Ookal ben je geen klant, je kunt altijd klant worden :wink: , ik zou daar persoonlijk dus niet teveel onderscheid in maken: wel of geen klant. Het gaat om je bedrijfsnaam de je hoog moet houden! Een nummer doorgeven is goedkope reclame. toch?
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo dec 03, 2008 8:31 am

    Wat is nou wel / niet een klantvriendelijk bedrijf ?
    Ik ga daar altijd best ver in. ( hoort ook wel bij mijn werk...).

    Als je een emailadres hebt, als bedrijf, moet je ook zorgen dat je dat onderhoudt. Of je dan technisch gezien een keurig garagebedrijf bent, dit hoort er dan ook gewoon bij.

    Ook ik stoor me in het algemeen aan de klantvriendelijkheid van bedrijven. ( de stoeptegel van Jeroen ) de arrogantie die daar soms vanaf straalt. Gelukkig zijn niet alle bedrijven zo en juist die bedrijven gun ik m'n centen.

    Conclusie wat mij betreft : de van Iersels is een keurig bedrijf en hebben gewoon op gebied van klantvriendelijkheid iets te leren ! Niets meer en niets minder. Wie gaat ze dat vertellen :wink:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo dec 03, 2008 9:17 am

    2x op een topic antwoorden, maakt je niet nog vriendelijker Pieter :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo dec 03, 2008 11:28 pm

    is voor het geval dat je na 1 keer lezen het niet begrijpt of....

    copietje voor van Iersel of.....

    1tje om te bewaren, kan de ander weg of.....


    No excuses...gewoon eigenlijk eens wat rustiger klikken :oops:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    door masterpiece » di nov 17, 2009 11:34 pm

    Het mijn koppelingsplaten laten vervangen bij van iersel 1200 euri's ! smak geld maar wel en goede service en vriendelijke bediening daar, en als je belt om wat informatie over onderdelen staan ze je ook netjes te woord

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten