Is dit de prijs waard?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo nov 09, 2008 9:06 pm

    Die rode, is inderdaad volledig fout geadverteerd. Ik zou hem ook links laten liggen omdat er sprake is van "showroomstaat", "verlaagd onderstel", "duurste versie" etc.
    Ofwel is dit een bewuste vorm van adverteren, links laten liggen in dat geval dus, ofwel is het onbewust (geen MG kenner), en rijdt de wagen al lang als buikschuiver rond, want niet bevorderend is voor hydragasveren, ophanging, whatever. Showroomstaat is in ieder geval er altijd over eens je het hebt over een wagen van +10 jaar. Tenslotte zijn de zetels blijkbaar niet mooi overtrokken (t'lijkt net een michelin mannetje)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » zo nov 09, 2008 9:54 pm

    Brooklands schreefColon
    Rick schreefColonEr staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.


    Die ziet er heel netjes uit.


    Haha, wat toevallig dat dit een lid is. Ik ga daar waarschijnlijk donderdag kijken. Ik heb al wat contact met hem gehad. Weten jullie verder nog meer over deze auto of is het gewoon een nette wagen voor die prijs?
    Ik vind vaak wel de stoelen tegenvallen (de zwart met groene biesjes), hebben jullie een alternatief (hoezen ofzo).

    Jeroen
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo nov 09, 2008 9:59 pm

    Mk1 heeft andere stoelen dan een Mk2. Niet alleen aan het uiterlijk maar ook de structuur van de stoel is heel anders.

    De oude stoelen hebben inderdaad "pipings" een gekleurde ronde band rondom het zitvlak van de stoel. Het is alleen jammer dat deze bij een Mk1 F in kunststof is uitgevoerd en daardoor als een slang kronkelt.

    Vaak wordt de Mk1 stoel vervangen door de Mk2 stoel. maar andere bekleding kan ook maar dan wel als een special, niet goedkoop dus.

    (voor ieder wat wils, ik ben trots op m'n half lederen Mk1 zetels en vrees het moment om deze te moeten vervangen door stoelen die geheel uit leer zijn.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma nov 10, 2008 12:25 am

    jeroenvanuden schreefColonHaha, wat toevallig dat dit een lid is. Ik ga daar waarschijnlijk donderdag kijken. Ik heb al wat contact met hem gehad. Weten jullie verder nog meer over deze auto of is het gewoon een nette wagen voor die prijs?
    Ik vind vaak wel de stoelen tegenvallen (de zwart met groene biesjes), hebben jullie een alternatief (hoezen ofzo).

    Jeroen


    Je kunt misschien op www.mg-r.nl nog wat informatie inwinnen.
    Wat de stoelen betreft. Je kunt ook andere stoelen kopen of ze opnieuw laten bekleden.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma nov 10, 2008 12:54 am

    jeroenvanuden schreefColonWeten jullie verder nog meer over deze auto of is het gewoon een nette wagen voor die prijs?
    Ik vind vaak wel de stoelen tegenvallen (de zwart met groene biesjes), hebben jullie een alternatief (hoezen ofzo).Jeroen


    Deze stoelbekleding zit nagenoeg in elke MGF (niet VVC) van bouwjaar 96 en 97. Maar complete setjes in leder worden tweedehands te kust en te keur aangeboden. Ook in de grijze was het rode interieur recent gewisseld voor een lederen MKII interieur.
    Deze groene is gewoon een heel nette wagen voor die prijs. Qua chassisnummer is het zelfs de vroegste die er in Nederland te vinden is, maar dat heeft verder geen betekenis. Op de foto's afgaand zou ik zeker gaan kijken.
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » ma nov 10, 2008 2:25 am

    Eventueel is de mijne ook nog te koop....
    voor interesse graag pm sturen.
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma nov 10, 2008 9:01 am

    Ik dacht dat je jou F al verkocht had?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma nov 10, 2008 1:15 pm

    Rick schreefColonEr staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.
    Deze: http://link.marktplaats.nl/192781407
    Deze vind ik zeker de moeite om eens te bekijken.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » ma nov 10, 2008 2:27 pm

    Heb ik ook, moet hem alleen nog laten ophalen door die handelaar...

    Alleen als ik hem tussendoor aan een liefhebber kan verkopen doe ik liever dat...!
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma nov 10, 2008 6:46 pm

    Ik geef je groot gelijk. Dan weet je ook waar die terecht komt, als een handelaar zo'n auto verkoopt weet je het maar nooit.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma nov 10, 2008 7:19 pm

    Rick schreefColonIk geef je groot gelijk. Dan weet je ook waar die terecht komt, als een handelaar zo'n auto verkoopt weet je het maar nooit.


    Onderdeeltjes :|
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » ma nov 10, 2008 11:07 pm

    aaah mg-liefhebbers...

    ben nu 2 mg's serieus wezen bekijken en ze zijn allebei zo tegengevallen (niet dat ik nu alles al gezien heb)(en mijn verliefdheid is ook nog niet over hoor), maar ben allereerst bij deze wezen kijken:
    http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... t_by=prijs

    --> mooie auto om te zien (mooie lak, bekleding), maar technisch een ramp (voor iemand die geen knutselaar is), rijgedrag belabberd (net een dweil), koppeling een ramp.

    ben net naar deze wezen kijken:
    http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... t_by=prijs

    --> en ja het is een vulcano (eerder topic flink over gediscussieerd), bekleding netjes maar verschrikkelijk (nee ik meen het) echt een verschrikkelijke auto om te zien, overal deuken en putjes (hagel waarschijnlijk). ik denk dat je daar nog voor zo'n 2500 aan kan verbouwen wil je hem helemaal netjes hebben. owja het achterruitje was kapotgesneden waarschijnlijk en de achterklep ging niet dicht. Schijn bedriegt dus.

    Donderdag kijken naar deze:
    http://link.marktplaats.nl/192781407 hopen dat dit wel wat is.

    En waarschijnlijk ook nog even kijken naar:
    http://www.speurders.nl/overzicht/mg-mg ... MG+MGF+1.8
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma nov 10, 2008 11:25 pm

    jeroenvanuden schreefColonben nu 2 mg's serieus wezen bekijken en ze zijn allebei zo tegengevallen


    Je hebt er nog twee over op je lijstje. Het is natuurlijk ook een prijsklasse waarin veel "rommel" te koop is maar ook nog wel een echte goede te vinden is. Dit zal bij andere merken weinig anders zijn. Jammer dat ik niet wist dat je naar Hazet zou gaan. Je had dan mooi het chassisnummer even kunnen noteren.
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » ma nov 10, 2008 11:29 pm

    Brooklands schreefColon
    Je hebt er nog twee over op je lijstje. Het is natuurlijk ook een prijsklasse waarin veel "rommel" te koop is maar ook nog wel een echte goede te vinden is. Dit zal bij andere merken weinig anders zijn. Jammer dat ik niet wist dat je naar Hazet zou gaan. Je had dan mooi het chassisnummer even kunnen noteren.


    Ik wist het vantevoren ook niet haha, mijn vader had vandaag opgebeld en meteen uit school zijn we gegaan. Ze hebben daar echt enorm veel staan. maar dit sloeg werkelijk alles (HEEL SLECHT) :( :shock: :?
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma nov 10, 2008 11:35 pm

    jeroenvanuden schreefColonmaar dit sloeg werkelijk alles (HEEL SLECHT)


    Foto's zeggen dus ook niet alles, want zo op de foto's afgaand ziet die Volcano er ook keurig uit.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten