Brooklands schreefColonRick schreefColonEr staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.
Die ziet er heel netjes uit.

jeroenvanuden schreefColonHaha, wat toevallig dat dit een lid is. Ik ga daar waarschijnlijk donderdag kijken. Ik heb al wat contact met hem gehad. Weten jullie verder nog meer over deze auto of is het gewoon een nette wagen voor die prijs?
Ik vind vaak wel de stoelen tegenvallen (de zwart met groene biesjes), hebben jullie een alternatief (hoezen ofzo).
Jeroen

jeroenvanuden schreefColonWeten jullie verder nog meer over deze auto of is het gewoon een nette wagen voor die prijs?
Ik vind vaak wel de stoelen tegenvallen (de zwart met groene biesjes), hebben jullie een alternatief (hoezen ofzo).Jeroen

Deze vind ik zeker de moeite om eens te bekijken.Rick schreefColonEr staat ook een MGF van een forummember (Renuno) van www.mg-r.nl te koop.
Deze: http://link.marktplaats.nl/192781407

Rick schreefColonIk geef je groot gelijk. Dan weet je ook waar die terecht komt, als een handelaar zo'n auto verkoopt weet je het maar nooit.

jeroenvanuden schreefColonben nu 2 mg's serieus wezen bekijken en ze zijn allebei zo tegengevallen

Brooklands schreefColon
Je hebt er nog twee over op je lijstje. Het is natuurlijk ook een prijsklasse waarin veel "rommel" te koop is maar ook nog wel een echte goede te vinden is. Dit zal bij andere merken weinig anders zijn. Jammer dat ik niet wist dat je naar Hazet zou gaan. Je had dan mooi het chassisnummer even kunnen noteren.

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.