Zjagoewar, dat binnenste lampje is de pinker !
Dit brengt ons bij een volgend probleem: Bij een f zitten de pinkers in de bumper... hoe lossen we dat op met de stekkers ? en wat met de originele pinkers ?
@ Alexander : T'is een project voor op Zjagoewars auto, voorlopig niet de mijne ! En ja het lijkt een mooie upgrade, maar het vergt wel een volledige afbraak van de bumper !
Misschien een occasie bumper op de kop tikken, waarop we onze lusten kunnen botvieren.