jeroenvanuden schreefColonIk ben nu een paar dagen op zoek naar een leuke MG F om samen met mijn vader te kopen. Nu kwam ik deze tegen op internet. Ik vond de kleur wel speciaal en interieur ziet er goed uit (m.u.v Radio). Is dit iets?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4962762
Groeten,
Jeroen
Hoi Jeroen, een hele mooie F
Bij mij viel de eerste rit in een MG enorm tegen
TIP : autobedrijf Hazet heeft ook een hele vette






