Kasper schreefColonWat een MGF wel heeft en ik bij voorwielaandrijvers niet echt tegenkom is een motorruimttemperatuurschakelaar.

Kasper schreefColonDoel:
De fan in de rechter inlaat inschakelen
De motor stil leggen als de temperatuur echt te hoog wordt (zoiets als 70gr bij MPI en 75 gr bij een vvc.)

Sander schreefColonKasper schreefColonAls je de achterklep openmaakt en het rooster weghaalt, dan kun je deze schakelaar vinden tegen de bovenplaat gemonteerd boven het kleppendeksel.
Schakelaar? Sensor, om precies te zijn een NTC

Brooklands schreefColonPieterV schreefColonVandaag naar MGdealer Damen & Kroes geweest voor een APK afspraak.
Graag wil ik dit combineren met een beurt. Wat kan ik het beste doen ?
Ik zit ongeveer met dezelfde vraag. Mijn TF heeft 31.000km gereden en is van januari 2004. Ik zit bij Hofstee in Drachten en de mijne moet in januari voor de keuring. Wel een mooie gelegenheid om de adviezen en prijzen naast elkaar te leggen.

PieterV schreefColonTOF TE VERMELDEN : Zij hadden nog de orginele certificaten liggen die horen bij de LE 80th anniversairy!! Dat stukje miste ik nog en zij sturen het nu naar me op.

Brooklands schreefColon? Hadden hun dan "blanco" certificaten waar gewoon alleen het nummer van de LE ingevuld kan worden ? ?[/
BTW, de prijzen bij D&K vallen me reuze mee.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.