

Bruce schreefColonschitterend mooi geluid, heb je dat gister gedaan met al die sneeuw en hagel?


Tukker schreefColon...
pete@ heb jij het toestel gewoon los in de koffer liggen of nog iets speciaals?

Pete schreefColonPS. converteren van de geluidsfile naar een windows compatible formaat wil nog niet vlotten... als ik er een WMV van wil maken krijg ik alleen de eerste 30 seconden van de file...


Carl schreefColonZodra 'k mijn F ok heb komt mijn soundtrack eraan, ik denk aan 5.1

Carl schreefColonZodra 'k mijn F ok heb komt mijn soundtrack eraan, ik denk aan 5.1

ErikB schreefColonDat nu alles op 5 plaatsen ligt begrijp ik, maar als alles weer in 1 zit, moet gewoon mono voldoende zijn

Carl schreefColon...Zonde dat de mens 2 oren heeft, anders had ik met een half zo grote camion geluidsmateriaal toegekomen....

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.