




Temp. verschil in de banden, het kan natuurlijk.

Nog nooit van gehoord dat je je wagen van de grond en op houten blokjes moet zetten.


Zou het niet eerder te verklaren zijn doordat de banden 'net iets minder rond staan' als de auto een tijdje heeft stilgestaan (afgekoeld is) en dat de banden weer hun optimale vorm krijgen door te rijden. Elan ?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.