Ik heb maar enkele foto's gemaakt met mijn gsm, ik zal proberen ze te posten in de volgende dagen.
Ik had net nog een nieuwe koppeling laten steken en mijn nieuwe remschijven waren besteld... miserie
het positieve van de dag: ik krijg een heuse renault clio of opel corsa als vervangwagen... je moet toch iets positief vinden hé




