

Kasper schreefColonLevensgevaarlijke combinatie: Nooit doen, komen ongelukken van.
Dit was ook na veel aarzelen de officiele mening van MG-Rover. Er zijn sommigen die het nog hebben, ik weet niet hoe zij met hun F rijden....




remcovankuilenburg schreefColonAber naturlich. God zij dank is er ook nog een engelse vertaling. Hahaha. Maar goed. Ik ga eens lezen hoe en wat. Maar wat mij al opvalt is dat je hydragas vloeistof leeg moet laten lopen. Of is dat niet nodig.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.